Re: Kalkulačka zapojení

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Červenec 31 14:19:58 CEST 2018

Děkuji za odpověď. V principu jsem na internetu našel něco podobného
jak popisujete (hodiny + měnič napět). Myslel jsem, že bych si časem
tuto kalkulačku za zajímavosti složil, ale ono je na konec daleko
levnější ji na ebay koupit funkční :-). Už jenom z toho odůvodu, že k
obvodům není alespoň základní dokumentace (o IC2 nemohu najít nic).
Možná se poohlédnu po nečem ještě starším k čemu by šlo snadněji něco
najít a co by šlo složit (myšleno tak, že bych koupil do šuplíku to
hlavní co se dá dnes ještě sehnat a pak to něéékdy složil, prozkoumal,
pokochal se starou technologií a zase to hodil zpět do šuplíku :-)).