OT: Kto si hraje nezlobi

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Červenec 31 13:52:16 CEST 2018

aby nedoslo k nedorozumeniu. Nelepil som to tam pismenko po pismenku,
ale vytlacil vzdy celu polovicu klapky az tie lepil dva dni. Zase az
tolko casu nemam :-) Nalepku nie je vidiet ani z malej vzdialenosti,
celkom dobre ta nedokonala cierna z laserovky splyva s vyblednutou
ciernou zo stanice. Na niektorych klapkach som nechal pretrcat jemne
cervene/zlte okraje z povodneho napisu, je to menej perfektne a vyzera
to oplieskanejsie :-)

Pridal som par detailnych fotiek
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/LHC_fixed_display/