OT: Kto si hraje nezlobi

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Červenec 31 11:51:03 CEST 2018

pismenka su vytlacene laserovkou na A4 polyesterovu samolepku, narezane
skalpelom a 2 dni nalepovane na kazdy listocek pragotronu. Lekcia
trpezlivosti, ale vyzera to celkom dobre. Nasiel som aj podobny font,
aky tam povodne pouzili. Preto som nechal povodne cislice a len dolepil
nove.

Arduino... Potrebujes prevodnik medzi LHC a digitronom. Alebo
Pragotronom. Tak si nainstalujes linuxovy server na chranenej sieti,
ktory prijima data z riadiaceho systemu. Po seriovej linke potom
posielas tieto data do ATMega procesora s USB-seriovym prevodnikom.
Hladal som vsade okolo a stale na mna vypadavali tieto modre veci. Tak
som jednu pouzil.

Este som uvazoval napichnut data priamo v masine a posielat to 20km
optickym vlaknom hore z tunela a cez pol Zenevskeho regionu rovno do
labaku a odtial do kancelarie. Technicky by to islo, vlakien tu mam dost
do celeho komplexu, ale to mi prislo uz trochu moc "Why would you do it?
Because we can!" :-)

b.