Jaky mikrotik na spoj 5GHz

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červenec 31 10:38:48 CEST 2018

Zdravim

mam nekde spoj na 5GHz. Jsou tam ted nejake AP krabicky s vyvedenym rsma
konektorem. Uz je to starsi vec a chtel bych to necim nahradit driv nez
to chcipne. Hodne lidi doporucuje obecne mikrotik. Ale ten vyber je
dost siroky a trochu tapu v tom co je vhodne. Nechci menit antenni system
takze idealne nejakou krabicku co z ni zase couha rsma na 5GHz .

Co jsem ale koukal tak mikrotik nic takhle "po kupe" nenabizi a musi
se to poskladat.

Doporucite mi vhodne komponenty ktere splni zadani ?