OT Re: Neco pro zasmani

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Červenec 30 16:18:40 CEST 2018

No uz nekolikrat jsem si na nej vzpomenul zda ho nejak provozujete...tusil
jsem, ze toho moc asi nenajezdil. Nicmene tech roku je o trochu vic...cca
2.5x byl jste si pro nej v 11/2013 ;-)

Ja to mam podobne...ted jsem daroval v podstate kompletni radio Stradivari
11E91-3D, ktere jsem dost dlouho shanel a nakonec sehnal dva kusy a
nadavkem jeste tak pulku sklepa ;-)

Chudak kolega....celkem mladej kluk...ma jednu z nejvetsich sbirek
televizoru v CR...podstavil si kvuli tomu pomerne dost velkej rodinnej dum
(kterej je od sklepa az po pudu plnej) a jak ho tak sacuju pribira uz i
radia, mobily a videa. Jenze pred casem se mu tam privdala pani. ;-) Bud si
extremne dobre vybral a nebo budou muset zase stavet.

RV