Re: programování

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Červenec 30 11:37:25 CEST 2018

A neni tedy jednodussi ten aparat rovnou pripojit do LAN?

Take jsem tak jak chcete driv resil, ale bylo to pro dlouhodoby provoz
nespolehlive...neco se seriovce kousne, neco nenabehne atd.

Tak mam vsude bud prevodniky USART-LAN a nebo USART-WIFI. Jako jo obcas se
to kousne, ale to treba kdyz ted prasklo na chalupe - tak jsem to musel
cele zresetovat, ale to toho rozhodne neslo vic nez jen meteo.

A obsluha je naprosto trivialni...seriovkou sestavim hlavicku s GET dotazem
a zavolam si svuj webserver, kde se rozparsuje v PHP GET a data ulozi do
SQL.

Zobrazeni dat je pak zalezitost beznych PHP skriptu.

mam tak monitor solarniho reglu http://www.cncnet.info/solar/index2.php
meteostanice http://www.jakjevenku.info/ - treba ty data z predposledniho
radku jsou z lihne na hmyz a tam to jede na ESP32, neco posilaji
Lantroniky, neco zase jine prevodniky...
uz jsem tak linej, ze treba i kdyz jsme meril baterky tak jsem si data take
ladoval do SQL

RV