Re: programování

Ondrej ondrej-hwl na hawsys.cz
Neděle Červenec 29 20:26:31 CEST 2018

Zdravím

byl jsem na tom podobně a C# bych se nebál. Oproti C/C++ je výhoda v
tom, že probíhá kontrola bufferů, vlákna, synchronizace atd. Vláknům se
nevyhnete, protože v jednom běží GUI a v druhém obsluha GUI. Navíc je v
tom spousta knihoven a funkcí, které řeší 90% běžných problémů - grafy,
tlačítka, práce se soubory, cestami, grafikou, obrázky, sériovou linkou
atd. Syntax je podobná jako C a pokud nevíte, tak VS napoví možné
funkce, kde je chyba atd.

VS je vychytané prostředí a během pár minut naklikáte pár tlačítek a
zobrazovadel a rovnou se vytvoří "template" funkce pro obsluhu událostí.

C++ mi pro tohle přijde jak kanón na vrabce plus musíte nainstalovat Qt
nebo něco podobného.
Java a Eclipse mi přišla méně vychytaná.

Základní program pro sériovou linku není problém - to si naklikáte za
minutu.

Ondřej