OT: notebook s Win10

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Červenec 28 21:16:18 CEST 2018

Jen pro představu o fundovanosti supportu HP:

1)      Dotazoval jsem se, jestli je normální, když se mi u 2 týdny starého NB cca každé dva dny obnovuje po zapnutí BIOS. Případně jestli s tím můžu sám něco udělat.

Odpověď byla, že to normální není a že mám buď NB vrátit ve lhůtě 30 dní nebo reklamovat.

2)      Pro jistotu jsem se dotázal, jestli to nemůže souviset s tím, že místo vypínání používám hibernaci

Odpověď:

Príliž častá hibernácia môže spôsobiť problémy so zariadením.

Keď nepoťíváte zariadenie na dlhšiu dobu tak ju vypnite štandardným spôsobom.

Týmto aj uzatvárám prípad.

3)      Tento týden jsem byl na dovolené, takže jsem NB nemohl vrátit hned. Během týdne se stáhla nějaká aktualizace windows a problém s BIOSem se už neobjevil.  Ťuk, ťuk, ťuk… Takže by mi ho stejně vrátili s tím, že se závada neprojevila. Děsím se dalších aktualizací, kdy zase naopak může něco přestat fungovat.

Zdeněk