Knihovny pouzder KiCad 5.0.0

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Červenec 27 14:31:24 CEST 2018

Zdravím,

pokusně jsem si nainstaloval (flatpak) nový KiCad a trochu si s ním
hraji.  VYpadá to, že udělali na něm velký kus práce, narazil jsem ale
na jednu zvláštnost.

Knihovny symbolů jsou plně obsaženy a není problém  s nimi pracovat.
(dokonce dialogy jsou stejné a logické napříč celým systémem - tleskám)
Knihovny pouzder (modulů) jsem však nenašel vůbec.

/app/share/kicad/modules obsahuje jen adresář packages3d a v něm jsou
definice pro 3d zobrazení, ale pouzdra nikde.  Co je špatně? Je to v
samostatném balíku a je třeba ještě něco doinstalovat a nebo je něco jinak?

Díky

Petr