[MECH:] Frezovani hliniku

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Červenec 27 00:04:23 CEST 2018

Vzhledem k tomu, ze ten muj jednobrit vypada velmi podobne (ja vim, ze
se muze geometrie lisit, i kdyz to neni videt na prvni pohled) jako ta
818 (prumer 2.0 mm), mate nejake doporuceni pro otacky a posuv?

Kdyz koukam do katalogu HPTEC, vychazeji mi nesmysle - pro feed 15 mm/s,
coz je tak maximum, co mi to dovoli, tj. 0.9 m/min mi vyjdou otacky 143
ot/min, coz mi uz tak od pohledu pripada radove spatne... Asi to fakt
pocitam blbe.

Pavel Kutina