OT: notebook s Win10

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Červenec 26 17:33:15 CEST 2018

600-700MB na jednu stránku je docela dost. Neúmyslně/úmyslně tam něco
běží a žere... . Zkuste v prohlížeči povypínat různé našeptávače,
vyhledávače, pluginy ... . Nainstalované prohlížeče většinou po
instalaci již při stratu či kliku na nějakou stránku rovnou pošlou cca
10 marketingovým ... společnostem, že jste na drátě ... . To zjistíte
tím netstat, zda se někam Váš počítač hlásí. Musíte si dát spustit
příkazový řádek jako správce napsat netstat -b případně netstat -bn a
budete se divit. Odinstalovávat, vypínat, ... až toho tam bude minimum
... dlouhá cesta. Jen u IE se mi podařilo vypnout vše, že rovnou po
startu nic nikam neodešle ... vše ostatní prohlížeče co jsem zkoušel ... .

Jirka