OT: notebook s Win10

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Červenec 26 11:35:56 CEST 2018

Podivejte se na disk, zda tam nemate nejaky SHDD tj. HDD s malou flash
cache. Mala flash cache se casem (i za 6 mesicu) opotrebi a je to k
nicemu .... jen cekate. Vymenit disk treba za 7200 otacek s 128M RAM
cache nebo ciste SSD.
Teda pokud tam neni nejaky jiny sw problem.  Jinak SSD neni vhodne na
databazove aplikace u notebooku ... .

Jirka