[OT] kompresorova autochladnicka

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Červenec 26 11:32:53 CEST 2018

coz to urcite ano...uvadi se cca 85-90%....problem je, ze ja tu lednici
budu tak jako tak driv nebo pozdeji budu muset nachladit. Navic pokud tam
budou ty vlozky s chladivem tak se mi samozrejme zvysuje doba na nachlazeni
lednice.

U lionek se ta ucinnost nabijeni se stupnem nabiti az tolik nemeni, ale
treba u olova se ucinnost se zvysujicim se napetim rychle horsi.

Zrejme bude asi nejlepsi strategie treba pri 4V/cl (u lionek) zapnout
lednici a pokud se nachladi tak pokracovat na 4.2V a az pak zapnout
ohrivani TUV.

Jde mi o to, ze v patek bych prijel a vytloukl si baterii na cely vikend
(kdy muze byt zatazeno) a byl nahranej. Takhle bych to nejakou dobu
pokryval z tech patron.

RV