Notebook

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Čtvrtek Červenec 26 11:16:58 CEST 2018

> Koukám že GeeXbox je vlastně operační systém s Kodi. Něco jako
> Openelec/Librelec pro RPi a i pro běžná PC.

Ano, najnovšia verzia je Kodi. Ja používam prastarú myslím že 1.2 kde je
XMBC.
V tej dobe som skúšal viaceré dostupné systémy ale vzhľadom na cieľovú
kategóriu užívateľov, mi prišiel práve GeeXbox ako najlepšie
predkonfigurovaný na tento účel.

> Toto řešení je také možné, ale pořád se mi zdá tablet/notebook vhodnější.
> Jak na přenášení, tak ovládání.

Tomuto som práve chcel predísť. Dnes keď sú decká väčšie a majú už nejaké
tie tablety, nestíham vymienať popraskané displeje. To hneď vidím ako s
tabletom utekajú do záhrady, niečo ukázať susedovie deckám, a hneď je v
p....
Najstaršia dcéra zasa leží v posteli a notebookuje = 2x vyhoretá doska z
dôvodu zlého chladenia....

> Dneska děcka koukají online, třeba naše na Déčko, pohádky na Streamu atd.
> (o Youtube ani nemluvím - youtubeři, nesmysly, nechápu ...).

Tak toto je pliaga dnešnej doby, pozerať na nedonosencov ako sa škeria do
kamery. Filtrovať youtube ako celok sa dá cez SquidGuard (ktorý tiež
úspešne používam), ale predsa - sú tam aj zaujímavé a poučné videá. Toto
zatiaľ neviem ako poriešiť. Zatiaľ len osobným do/roz-hovorom.

p.j.