OT: notebook s Win10

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Červenec 26 11:11:30 CEST 2018

No je to k vzteku, ale W10 jsou v tom dle meho nevinne....

Mam ted doma 8 let stary HP probook 6550b a nedam na nej dopustit...lita to
jak blazen a to mam zapnute synchonizace s cloudy, hraje radio a ja nevim
co vsechno...proste v podstate jej nedokazu uhnat...oproti standadardu tam
mam akorat SSD, 8GB RAM a misto dvd mam druhej disk.

Ted nam koupili do prace (nastesti jen abychom byli mobilni a nechali nam
pracovni stanice) HP Probook 450 G3 a to je naprosta tragedie...i rozbaleni
nabidky Start je utrpeno...cokoli na co kliknu je proste s cekanim.

Jo na obojim jsou Win10 Pro

RV