Re: programování

Dalibor Smolík doma na cassonic.eu
Čtvrtek Červenec 26 08:12:55 CEST 2018

Moznosti je viac, ak mate blizko k pascalu tak rozhodne by som vyskusal
Lazarus (yhodou je multiplatformnost, existuje pre widle/ux/android), ak
uz C tak asi najskor C#, ale Visual Studiu od M$ by som sa vyhol
kilometrovym oblukom (priserny moloch pomaly ako smrtka), skuste si
pozriet SharpDevelop, vie pracovat aj s projektami z VS, je vyrazne
mensi, rychlejsi, vyuziva rovnako .NET ako VS (programy by mali byt plne
kompatibilne), prostredie je v pohode.

http://www.icsharpcode.net/OpenSource/SD/Default.aspx

jo a program moze byt v C#, VB.NET alebo Boo

Dalibor