[OT] kompresorova autochladnicka

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Středa Červenec 25 22:26:36 CEST 2018

Něco se najít dá, třeba http://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:12169/fulltext01

Teplo tání to většinou sníží jen trochu a objemově ještě méně, dokonce
jsou tam v omezeném rozsahu i nějaké anomálie, že je objemové teplo
tání o trochu větší než u vody.

Ale když se bere studené pití někam na piknik, tak je stejně nejlepší
to prostě naskládat do termoboxu a prosypat ledem :-)

Aleš Procháska