[OT] kompresorova autochladnicka

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Středa Červenec 25 21:55:37 CEST 2018

Zaujímavé. To som nevedel. Ale ak som to správne pochopil, tak to má
význam pri uskladnení mrazených potravín.

Ja uvažujem chladené potraviny pri povedzme 5-8 °C. Tam zmena
skupenstva pri 0°C nevadí.
AJ tak sa snažíme tie ryby dať čím skôr do pácu, aby boli chránené
nielen chladom, ale aj olejom.