Re: Jak na podsvícení LCD displeje 16x2

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červenec 24 23:57:16 CEST 2018

Na tu temu prudoveho zrkadla sa daju robit aj variacie, napr. toto (v
prilohe (a davam si pozor aby som ju pripojil)) ide od nejakych 0.35V
ubytku, pricom aj pri ubytku 1.75V (t.j. podla zadania napajacie napatie
uz niekde nad 5.5V) je prud naviac tak tretina toho co ide do
podsvietenia. To by sa uz snad dalo.

Napatovy zdroj som dal ako referenciu preto, lebo s tou LEDkou co mam v
LTSpice (nejaka prastara biela) je velka teplotna nestabilita, medzi 0 a
60 stupnov prud ide od 45 po 24 mA a nie je vobec tak pekne stabilny ako s
tym napatovym zdrojom (mozno nejaka variacia na temu TL431)...

Pochopitelne by to bolo treba dotunit, ale vzhladom na to, ze uz padlo
normalnejsie riesenie, sa mi to nechce... :-)

wek