Re: Eagle 7.6 a podivné pojmenování součástky

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Úterý Červenec 24 18:20:50 CEST 2018

ja by som pre upevňovacie piny volil AddLevel "Must" a pre kontakt
spínača "Allways", podobne ako napr. relé, keď chcem spínač, musím mať
aj piny
potom si jedným príkazom Add vyberiem kompletnú súčiastku

a pri súčiastkach určuje SwapLevel správanie príkazu "Gateswap", Pinswap
je v symbole :-)
robo

PS: ak sa oplechovanie pripája vždy k nulovému potenciálu, je možné
definovať piny ako napájacie (Pwr) a AddLevel nastaviť ako Request,
potom sa tieto piny nebudú v schéme zobrazovať a ak sa do schémy pridá
napájací (Sup) symbol s rovnakým menom, poprepájajú sa automaticky,
rovnako ako napájanie logických obvodov...
r.

Dňa 24. 7. 2018 o 17:45 Pavel Hudecek napísal(a):