problem - mereni proudu je 1uA až 2A // HW

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Úterý Červenec 24 12:08:04 CEST 2018

Kolega mi preposlal problem, ktery resi ve firme.

Pokud nekdo zna reseni a chtel by si toto vzit jako zakazku, tak mi napiste
a poslu kontakt.

S pozdravem

               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

*******************

Potřebujeme měřit a logovat napájecí proud našeho výrobku. Rozsah proudu je
1uA až 2A. Předpokládám, že si vyrobím HW se dvěma snímacími odpory 5ohmů a
0,05ohmů a přesnými zesilovači.

Na větším odporu budu snímat proud do 5mA s rozlišením 0,5uA. To znamená
zhruba měření napětí 5V s rozlišením 0,5mV. To je minimálně 13bitů
rozlišení.

Na menším odporu budu snímat proud do 2A s rozlišením 0,2mA. To znamená
zhruba měření napětí 5V s rozlišením 0,5mV. To je minimálně 13bitů
rozlišení.

Tyto dva signály potřebuji současně snímat na dvou kanálech a vzorkovat
minimálně rychlostí 2000vzorků/s a ukládat po dobu až 24h. Ukládání bude na
disk na PC a následné zpracování dat v PC.

Z výše uvedených požadavků mi vychází jako nejvhodnější Samostatný systém
pro sběr dat na USB iNET-600.

Pokud víte o vhodnějším zařízení v podobné nebo nižší ceně, které by
splňovalo výše uvedené požadavky, tak prosím nabídněte.