Přehrávání videa na ZOTAC ID41

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Červenec 23 21:47:28 CEST 2018

On Mon, 23 Jul 2018, J. Polívka wrote:

> Dobrý den všem,
> prosím o radu jaký Linux na přehrávání videa z PC ZOTAC ID 41.
> Teď se objevilo Ubuntu 18xy

Ja testoval Centos, Mint a Manjaro. Chromium mnohem lepsi nez Firefox
a VLC jeste o neco lepsi. A rekl bych ze ve vsech distrech to je podobne
rychle. Nakonec jsem skoncil u Manjaro protoze se na tom nejlip nastavuje
system (nejvic to pripomina win) a taky mi na tom spolehlive fungovalo
pripojeni TV pres HDMI ARC . S Mint jsem to jednou nastavil v milionu
voleb kdy to chodilo, po dalsim zapnuti uz zase ne a nepodarilo se mi
zvuk znova zprovoznit.