[OT] kompresorova autochladnicka

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Červenec 20 21:42:05 CEST 2018

Zdravim,

1.) lahodny mok:
jsa zvykly na dobre chlazenou plzen s obavami jsem balil do hr hromadu plechovek.
na miste (kdyz uz dosli zasoby), jsem s prekvapenim zjistil, ze:
- jejich karlovacko se pit da (maji vic typu, ale jeden je opravdu pitelny)
- v supermarketech je slusny vyber ceskych piv: staropramen, kozel, (tusim i budvar jsem videl), ale s uzasem jsem hledel taky na orosene pilsner urquell

odtehdy uz beru jenom nejnutnejsi na cestu (a jelikoz ridim, tak toho moc nemusim tahat) a na miste pak si uz dokupuji podle potreby

2.) lednicka:
normalni lednicku do auta nemame. ale polystyrenova bedynka, do ni par tech modrych chladicich blbosti z mrazaku - napoje (oficialne syry a jine jedy) zustaly pekne chlazene.
dokonce jednou jsem zpet tahaly nejakou potvoru - nalozili jsme ho do ledove drte a tech 10 hodin cesty domu ustal (a parak to byl opravdu pekny)

ale kdybych si porizoval do auta, urcite peltier. kompresor huci a potrebuje prostor. ale ten obycejne dokaze zaplnit do posledniho atomu zena a jeste mi nadava, ze pulku veci vyhazuji a nechavam v garazi

:)

  Sam