RE: Objednávka u mouser.com

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Červenec 20 14:56:25 CEST 2018

Jo, ale tato vyhoda padne pokud je objednavka vetsi. Tak jsem si říkal zda tedy nemají nejake lepsi podmínky pro „vetsi“ objednávky nad 1300kc, když je pak oprava z Mouseru zdarma a nic takového nevedou a odpovedeli mi, ze nektere komponenty mají i drazsi nez je uvedena zakladni cena na Mouseru. Asi tomu jejich obchodnimu modelu nerozumím.

Od: Michal Vanka
Odesláno:pátek 20. července 2018 13:57
Komu: HW-news
Předmět: Re: Objednávka u mouser.com

>  prostě aby měl člověk důvod to objednat přes ně
Důvod je doprava za stovku a něco...

Jak je to s objednáváním u Mouseru? K ceně kterou vidím na webu se
přičte DPH, k tomu doprava (pokud bude objednávka za méně jak 1300Kč)
a to je vše? Nečeká mě pak ještě něco při převzetí zásilky (celní
deklarace nebo tak něco)? Cena zboží bude asi za 2000Kč. Nenašel jsem
odkud zásilky posílaní (z EU, US...). Jinak jsem kontaktoval mausel.eu
s dotazem jestli když to objednám přes ně nebude nějaká sleva (čekal
jsem třeba procento, dvě, prostě aby měl člověk důvod to objednat přes
ně) a bylo mi řečeno že ceny jsou stejné a některé i vyšší...

MG