vedení skladu součástek

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Pátek Červenec 20 10:52:29 CEST 2018

Nyní se mě doslala do rukou čtečka symbol mc7094 s windows mobile. Má
vadnou baterku tak jsem ji objednal a čekám. Ctěl bych tento přístroj
použít pro alespoň čení čárového kodu zboží ve skladu a jeho odebraný
počet. Neexistuje nějaký program pro vedení skladu ???

Děkuji JL

--
Vytvořeno poštovní aplikací Opery: http://www.opera.com/mail/