Objednávka u mouser.com

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Červenec 20 10:05:50 CEST 2018

Jak je to s objednáváním u Mouseru? K ceně kterou vidím na webu se
přičte DPH, k tomu doprava (pokud bude objednávka za méně jak 1300Kč)
a to je vše? Nečeká mě pak ještě něco při převzetí zásilky (celní
deklarace nebo tak něco)? Cena zboží bude asi za 2000Kč. Nenašel jsem
odkud zásilky posílaní (z EU, US...). Jinak jsem kontaktoval mausel.eu
s dotazem jestli když to objednám přes ně nebude nějaká sleva (čekal
jsem třeba procento, dvě, prostě aby měl člověk důvod to objednat přes
ně) a bylo mi řečeno že ceny jsou stejné a některé i vyšší...

MG