Re: Obrázky v mailech - Re: Zahada s displejem

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Červenec 19 21:32:47 CEST 2018

Aj ta nedlha zivotnost je presne o jednu nedlhu zivotnost viac
pouzitelna nez mail s prilohou ktora vobec nepresla.
Nasiel som obrazok ktory som uploadoval pred cca piatimi rokmi
https://imgur.com/EViCg89 a zda sa, ze sa stale drzi.