mosazne srouby v Praze

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Červenec 19 11:25:05 CEST 2018

Holešovická Ferona byla zrušena, po rozprodání zbytků zásob se bude
bourat a místo ní budou byty. Ale nebojte se, industriální ráz místa
bude zachován (asi tam jeden ten ocelový sloup nechají stát :-))

Aleš Procháska