Zahada s displejem

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Červenec 18 12:42:03 CEST 2018

Dobrý den všem,

našel jsem na Ali pěkné 4místné LED displeje. Líbilo se mi, že mají
desetinné tečky i "hodinovou" dvojtečku:
https://www.aliexpress.com/item/20pcs-4bit-Common-Anode-Positive-Digital-Tube-0-36-0-36in-Red-LED-Display-7-Segment/32421679881.html

Tak jsem zapátral po zapojení vývodů. Jako nejpravděpodobnější se jeví tento
DS:
https://www.tme.eu/cz/Document/15e97f851c76ed214a344a7078dff4a1/OPD-Q5620LE-BW.pdf

Jenže tam to vypadá, že jsou všechny 3 tečky mezi místy 2/3 zapojeny
paralelně.

To si jako výrobce dělá srandu (spolu s prodejcem na Ali, který píše cosi o
"professional clock digital tube" a bright, čemuž ne zcela rozumím)?

TME má ještě mnohonohou (nonMX) verzi (jiný výrobce/příšerná cena), ale tam
zas v DS není nic o tom, kam je zapojená dvojtečka:-)

PH