Re: Logický analyzátor 8Ch/24MHz z Číny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 17 21:41:43 CEST 2018

Protože jsou za nimi kondenzátory, o nichž ani nevíme (zatím), jak jsou
velké.
Chystám se konečně vytáhnout osciloskop a kouknout, tak to tam vypadá.

Jinak ta frekvence zase tak nízká není. Chci-li rozumně měřit signál se
samplovací
frekvencí 24 Ms/s, tak by ten RC článek na vstupu měl být naladěn o dost
výš,
řekl bych.

PL