Re: Čtečka pro elektronický občanský průkaz

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Červenec 17 21:17:06 CEST 2018

Děkuji za vaše názory na problemtiku. Článek na lupa.cz se asi
nejobsáhlejší kompilací informací. Vypadá to, že pro vlastní (osobní)
podpis to bude OK, pro přihlášení do Czechpointu to pravděpodobně
nepůjde, ale to zkusím přes Ministerstvo vnitra propíchnout. Naštěstí
nepotřebuji mezinárodní funkčnost ...

Díky všem

Standa