OT 3D tiskarna - jakou?

Úterý Červenec 17 09:37:11 CEST 2018

Já jsem s rovností u MK2 zatím nikdy poroblém neměl, a to ji dost přenášíme. Koupili
jsme ji jako sestavenou, a sestavená byla dobře, nebylo potřeba do toho hrábnout.

(Naopak u předchozí 3D tiskárny odjinud se podložka zkroutila brzy po koupi a
vyrovnat do roviny nešla, pouze na třech bodech hýbat s celou deskou a najít místo
pro tisknutý předmět, kde to bylo lokálně jakž-takž snesitelné. To se muselo dělat
víceméně před každým tiskem.)

Jestli je horní plocha oproti spodní při autolevellingu nějak nerovnoběžně nevím, na
žádném zatím tisknutém předmětu na tom nezáleželo. Taky myslím, že je potřeba si
říct, jak často člověk potřebuje tisknout puzzle, který do sebe tak přesně zapadá,
že by na setinách záleželo.

Co oficiální web, diskuse, podpora - zkoušeli jste ten algoritmus někdo vyhledat
nebo se dokonce zeptat, jestli na tom tak záleží? (trochu se mi zdá, že to je
hledání much tam kde to není potřeba)

D.O.