OT 3D tiskarna - jakou?

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Úterý Červenec 17 06:47:10 CEST 2018

Můžu Vám říct pouze vlastní zkušenosti s 2xMK2. Autoleveling si
pravděpodobně vytváří lineární funkci deltaZ = f(x,y), takže mírně hýbe
osou Z při pohybu v ploše X,Y.

Deformovanou plochu (ohnutý roh) vyrovnat nedokáže a ani při rovné podložce
není vyrovnání moc dokonalé... rozdíly jsou až polovina průměru vrstvy 0.2.
Tedy nějak to funguje, ale doma na rebelovi dokážu pevným seřízením
dosahovat opakovaných a lepších výsledků. Netuším a nechci zkoumat, zda je
příčina v hrubosti kroku Z, numerickém rozlišení přepočtu nebo přesnosti
indukčního senzoru. Osobně tipuji na to třetí.

Jelikož jde o pracovní tiskárny se kterými toho nechci mít společného víc
než je nutné, víc Vám asi nepomůžu. Já volil kolegu Zahradníka.