OT 3D tiskarna - jakou?

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Červenec 16 14:15:25 CEST 2018

Nebolo by dnes lepsie zacat obzerat sa po nejakej SLA tlaciarni?
Technologie sa vyvijaju, ceny klesaju, ceny materialov tiez... sice su
cenovo stale nad uvedeny limit, ale uz nie az tak moc.

Dat tolko penazi za FFF tlaciaren sa mi dnes zda trochu vela. Nejaky
Anet za 150 Eur mozno tiez vyhovie, aj ked nema tolko (mozno
diskutabilnych) fancy features. Ta technologia ma proste svoje limity.

Tato je zlata:
https://www.aliexpress.com/item/Combat-2018-CE-cerified-10-1-inches-BIG-SIZE-3D-Printer-UV-SLA-DLP-Light-Cure/32854134669.html

-m-