OT Re: Čtečka pro elektronický občanský průkaz

Neděle Červenec 15 21:19:08 CEST 2018

Nijak nepomůžu, proto OT.

Zdá se mi ale, že to je smrtící kombinace požadavků.

Ono už samotné "logické a funkční ovládání" u nějakého soudobého výrobku je dost
raritní záležitost ...

Ale držím palce, abyste něco našel!!

D.O.