spinanie maleho motorceka

Neděle Červenec 15 11:25:58 CEST 2018

Asi tak, jde o to, zby se nevybijela indukcnost pres mezeru mezi
kontakty jiskrou, krome varistoru se asi da pouzit transil, nebo i
seriovy RC clen v nouzi na zkousku paralelne co nejbliz k motoru.
Ale digitalni cast asi taky nebude uplne OK, jestli ji to rozhodi, je to
takove reseni co odstrani jen jednu pricinu a muze se vyskytnout dalsi
problem.