OT: Co na Slovensku funguje a u nas ne

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Červenec 12 21:49:56 CEST 2018

Bod 1 u nas funguje taky. Dokonale roky a jeho provoz je temer zdarma.
Jmenuje se to spotrebni dan v PHM. U soukromych aut cini platba za km
zhruba 1 kc. (Bohuzel jde cast peneze nesmyslne soukrome firme Agrofert)

Bod 2 Mame taky. Jsou to sodikove vybojky. Sviti lepe, jsou levnejsi,
maji vetsi ucinnost a zvladne je opravit/ vymenit i dvojice Pat a Mat.

Michal Gregor