dotaz PCB z Ciny

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Červenec 12 17:18:28 CEST 2018

problem je v tom, ze vyrobca vyraba to co chce a za podmienok akych
chce. A zakaznik zase dava vyrabat tam kde chce.

Ak sa tieto dve mnoziny pretnu, tak sa dosky vyrobia. Ak sa nepretnu,
tak zakaznik pojde ku inej firme, ktorych su tisice, a firma zase bude
vyrabat pre ineho zakaznika, ktorych su miliony.

Nechapem, kde je problem :-)

b.