dotaz PCB z Ciny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 12 17:08:20 CEST 2018

Ještě dodatek, ten můj příspěvek nakonec nechtěně vyzněl jako od Mirka
Dušína.

Já bych taky rád využil možnost uživatelské panelizace, protože většinou
dělám
rozměrově malé věci a vešlo by se mi jich tam víc, případně bych plochu
doplnil
nějakými univerzálními motivy, které se hodí pořád (konvertory pouzder
atd.).

Ale zase ne druhé straně celkem chápu, že výrobci to není milé.

PL