dotaz PCB z Ciny

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Červenec 12 10:40:26 CEST 2018

Ano tam maji dole jeste polozku diferent design, takze pokud je tam
jeden stejny motiv, pak nemaji problem.
Problem maji pokud tam jsou motivy ruzne.
Ale proste nepochoppim, kdyz na stejnou plochu nakreslim motiv jeden,
rekneme motherboard 286 a nebo tam rozprostru 5 jednodussich motivu,
ktere vbe vysledku usetri vyrobni cas.

Libo