dotaz PCB z Ciny

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Červenec 12 10:37:54 CEST 2018

No rad bych, ale  Cemebo ma 10 dni, a to uz jedu na mesic pryc. Chtel
jsem neco rychle do pristiho tydne at mohu udelat prottyp a kolega muze
pokracovat.

Rad bych ale pochopit jednu vec, a to ten jejich kalkulator. Jaky je
rozdil mezi  jednodussimy 5 ti motivy a motivem jednim , ktery bude ve
vysledku slozitejsi na vyrobu.
Mam chut jim udelat jeden velky prirez a do nej nacpat sit statisicu
prokovu ;-)

Libor