dotaz PCB z Ciny

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Červenec 12 10:28:11 CEST 2018

Dobry den vsem
Tak jsem poslal dalsi 3 designy a to nejen allpcb ale jeste i dalsimu.
na vsech jsem mel outline pri puvodnim navrhu,  tedy outlines (layer
dimensions) jsem vsechny smazal, med se rozlela dale, misto dimensions
jsem  pouzil toprestrict a botresctrict pro zachovani puvodniho motivu a
odstupu rozlite medi od okraju.
Dalsi verze byla bez MILL vrstvy.
Posledni byla z rozlitou zemi po celem plosnaku, stalo to velke mnozstvi
casu a vysledek je ten, ze cinan  stale mele svoji a pozaduje dvakrat
vyssi castku.
Maji vzdy min 5 ks, ale pro velky prototyp panel je to zbytecne, staci
mi max 2, tedy vyplati se to delat v CR.
Mate jeste tip na jine cinany ?
Zkousel jsem s drazsim vysledkem take jsdpcb com  a jlcpcb.com
<mailto:lilyyang na jlcpcb.com>

Libor