Zeta SBC V2 - PCB

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Červenec 11 23:51:44 CEST 2018

Už jsme 4 tak kdyby se ještě jeden chtěl přidat tak jedna sada dvou
desek bude u mne k mání (vzal bych 5ks od každé desky). Jinak jsem to
nyní hodil na jlcpcb.com do košíku pro kontrolu ceny a celkem to dělá
(při těch 2x5ks) cca $55 včetně poštovného (toho levnějšího,
pomalejšího pokud na to někdo nepospíchá). Takže $11 pro každého plus
poštovné po ČR (to zjistím přesně na poště před tím než bych to začal
posílat - podle váhy, abych nyní nehodil nějakou nesmyslnou cifru, ale
do 50Kč se to snad vejde) + pár korun na bublinkovou obálku. Kdyby nás
bylo 10 cena by byla pomalu poloviční ($7.5 za dvě desky pro každého),
ale to asi dohromady nedáme a nerad bych, aby se mi to pak rok válelo
doma...

Když to shrnu tak se jedná o tyto dvě desky:
https://www.retrobrewcomputers.org/doku.php?id=boards:sbc:zetav2:start
https://www.retrobrewcomputers.org/lib/exe/fetch.php?media=boards:sbc:zetav2:zeta_sbc_v2_-_gerber_-_2.0.zip

https://www.retrobrewcomputers.org/doku.php?id=boards:other:parportprop:start
https://www.retrobrewcomputers.org/lib/exe/fetch.php?media=boards:other:parportprop:ppp_-_gerber_-_1.1.zip

Když tak mě ještě zkontrolujte...

Mám to odstartovat?

Dám pak všem vědět až to přijde takže zatím finance řešit nebudeme.

Akorát je otázka jestli to kvůli DPH (kdyby to bylo odchyceno na
celnici) řešit rozdělením zásilek nebo to nechat v té jedné.
Rozdělením na dvě zásilky by se cena zvýšila na $70 celkem...

To by mohl někdo poreferovat jak je to se zásilkama z jlcpcb.com po
překročení těch cca $30 ještě než to objednám.

MG