dotaz PCB z Ciny

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Středa Červenec 11 14:12:09 CEST 2018

Dobry den vsem

Zkousim zde zminovaneho vyrobce allpcb, snad toto nekdo resil, pripadna
rada muze taky poslouzit i ostatnim.
Ale narazil jsem u nej  na problem.
Poprve jsem poslal  pcb s motivem 5.jpg.
Cinan pise ze musim doplatit dvojnasobek, pac je tam 5 samozstatnych spoju.

Rikam si OK, nevidim rozdil ve vyrobe, frezovane to neni, tak asi to
nedokazu pochopit.
Poslu mu tedy jeden motiv - obrazek 1.jpg.

Cinan pise ze cena je stale dvojanosbna nez jsem platil dle vypoctu, ze
je tam 5 motivu.

Muzete mi nekdo rict, kde na obrazku 1.jpg vidi 5 motivu?

Jinak: 5 motivu tam je , rozfrezuji si to doma sam, ale jaky je rozdil,
pokud budou na stejne plose proroutovane dohromady (na 1.jpg maji
spolecnou zem) a bez routovani ?
Prece pokud chce platbu za rozmer, tak proc castku navysuje, ze zrovna
usoudil ze je tam 5 motivu  ?

Jak toto vyresit ?

Prikladam maly soubor s blbym rozlisenim, ale snad pro nazornost staci.

Dekuji

LK