Patice na digitrony

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červenec 11 13:05:52 CEST 2018

On Wed, 11 Jul 2018, Tony Malecký wrote:

> Jaké máš digitrony?
>
> Mám v plánu postavit si taky něco s digitronama,  Jen je nechci
> připojovat k AT-Mega ale k ESP8266 a chtěl bych použít HV5122 :
>
> http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/20005418B.pdf

Neni ta ridici logika nejaka podivna ? Vetsinou to byva tak ze
na vystupu serioparalelniho registru je latch ovladany STR signalem
a az za nim je povoleni vystupu OE signalem. Tady je to obracene
coz mi nejak nedava smysl a podle te pravdivostni tabulky to
vypada ze to neni chyba ve schematu ale zamer . Takze kdyz se
laduji data do registru tak se muzou vystupy pouze vypnout aby to
neblikalo.

A uroven logickych signalu 12V taky nebude idealni pro pripojeni
k procesoru.