Skladovane polovodico v zakladacoch na kinofilmy

Stano stano.hw na gmail.com
Neděle Červenec 8 13:26:31 CEST 2018

Myslel som skladovanie SMD samozrejme.TH mam v plastovych "kufrikoch" a
v MARS skrinkach ale TH tak casto nevyuzivam.
Vami spominany kufrik "aidetek box-all" poznam, robil som snim je to
velmi prakticka vec, to musim uznat.
Ale nejak z principu sa mi prieci vysypat SMD z pasky a skladovat ako
"sypany caj",je to otazka osobnych preferencii.
Kazdopadne otazka ESD zostava a v pripade spominaneho kufrika a
polovodicov snad este oto viac kedze suciastky by nechranila
vodiva paska v ktorej su zvycajne umiestnene.