Re: Kicad - jak na via mezi rozlitými plochami

Dalibor Smolík doma na cassonic.eu
Neděle Červenec 8 12:54:12 CEST 2018

Kazdej vrstve mozno individualne nastavit ako farbu, tak aj
priesvitnost, klik pravym na stvorcek s farbou danej vrtsvy, Change
layer color, Opacity.

Zvyraznovanie ciest na plosaku bolo mozne aj v starej verzii, v scheme
je to novinka.

Dalibor