Re: Kicad - jak na via mezi rozlitými plochami

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 8 03:33:33 CEST 2018

Další plus KiCadu je v tom, že ho dost široce začala používat komunita
bastlířů. Takže spousta různých open-HW projektů už má dneska
podklady v KiCadu a ne v Eagle, jak to bývalo zvykem dříve.

PL