Re: Kicad - jak na via mezi rozlitými plochami

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Červenec 7 21:40:45 CEST 2018

Souhlasim s Vami pane Buchto,

kdo chce, tak to pouziva.  Mne na KICADU vyhovuje predevsim to, ze mohu
nakreslit schema, aniz bych se staral v prvni fazi o pouzdra.
Treba pro analyzu nejakeho ciziho HW nebo nejake schematko, u ktereho se
PCB nepredpoklada, je to velka vyhoda.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW