OT (mierne): pretrvavajuca viera v zazracne riesenia v programovani

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Červenec 6 17:42:41 CEST 2018

Pěkná úvaha, ale na druhou stranu je potřeba říct, že neexistence
"stříbrné kulky" ještě neznamená, že je správné zůstávat u "dřevěného
klacku". Dobré téma na flame war :-)

Aleš Procháska